MyPropertyStory#: חפצים בעלי ערך סנטימנטלי
השנה, הקמפיין השנתי החמישי של WJRO ברשתות החברתיות מדגיש את גזל הרכוש חסר התקדים שהתרחש בתקופת השואה, תוך התמקדות ביצירות אמנות, ירושות, יודאיקה וחפצים יקרים אחרים בעלי משמעות היסטורית ורגשית עמוקה. הקמפיין, שיימשך ארבעה שבועות, הושק ביום השואה ומתקיים בין התאריכים 24 באפריל עד 22 במאי 2025.
הסרטון המרכזי בקמפיין מספר את סיפורו של השופר של משפחת גלטשטיין, שהוסתר בהונגריה בזמן השואה ועדיין לא הוחזר לבעליו החוקיים — סיפור מרגש של אובדן, הישרדות והמאבק המתמשך לצדק.
הצטרפו אלינו בהנצחת האוצרות הללו והסיפורים שהם נושאים, על ידי שיתוף הסיפור המשפחתי שלכם. למידע נוסף ולשיתוף הסיפור שלכם: wjro.org.il/mypropertystory